បុកល្ហុងគឺជាអាហារដែលពេញនិយមបំផុតក្នុងស្រទាប់យុវវ័យកម្ពុជា
វាជាអាហារដែលគេចម្អិនយកមកបរិភោគភ្លាមៗ ដោយមិនអាចធ្វើទុកយូរបានឡើយ។
ដោយហេតុនេះហើយទើបធ្វើឲ្យលោក “តុក សំឃិតឥធារៈបុត្រ” វិនិយោគិនសញ្ជាតិថៃ អាយុ
៥០ ឆ្នាំលេចចេញនូវគំនិតមួយនេះឡើងនោះគឺ “បុកល្ហុងជាកញ្ចប់”។
គំនិតនេះបានលេចឡើងក្រោយលោកមើលឃើញថាបុកល្ហុងជាអាហារពេញនិយមដែលមនុស្សភាគច្រើនចួលចិត្ត ដោយវាអាចបរិភោគបានគ្រប់ពេលវេលា..
តែវាពិតជាពិបាកបើសិនជាអ្នកឃ្លានវានាពេលយប់ជ្រៅ រឺក៏ខ្ជិលជិះទៅដើររកទិញ
បើនិយាយពីរសជាតិវិញគឺវាផ្លាស់ប្តូរតាមកន្លែងទៀតដែលធ្វើឲ្យយើងពិបាកស្វែងរកកន្លែងឆ្ងាញ់។
លោក តុក បានបញ្ជាក់ថា ទម្រាំតែបុកល្ហុងកញ្ចប់
របស់លោកបានលេចចេញជារូបរាងនោះ គឺលោកបានប្រើពេលពិសោធន៍ចុះឡើងដល់ទៅ ២ ឆ្នាំ
ព្រោះលោកមានមហិច្ឆតាមួយគឺចង់បង្កើតវាឲ្យមានលក្ខណៈស្តង់ដាអន្តរជាតិសម្រាប់នាំចេញទៅក្រៅប្រទេសបាន។
ផលិតផល បុកល្ហុងកញ្ចប់ របស់លោកប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យា Freeze Dry
ដើម្បីធ្វើការវេចខ្ចប់ ដោយបច្ចេកវិទ្យានេះមានសមត្ថភាពរក្សាគុណភាពអាហារ
ដោយរក្សាភាពស្រស់របស់វាដោយមិនមានប្រើប្រាស់សារធាតុគីមីអ្វីឡើយ។
បុកល្ហុងកញ្ចប់នេះអាចធ្វើការរក្សាទុកបានដល់ទៅ ១ឆ្នាំដោយមិនចាំបាច់ក្លាស្សេទុកក្នុងទូរទឹកកកទេ។
រីឯរបៀបធ្វើគឺមានភាពងាយស្រួលមែនទែន
ដោយគ្រាន់តែហែកចេញពីកញ្ចប់ដាក់ចានធម្មតា រួចចាក់ទឹកស្អាតចូលតែបន្តិច
ហើយទុកចោលប្រហែល ៥នាទី រួចហើយធ្វើការច្របល់ចូលគ្នាជាការស្រេច។
បុកល្ហុងកញ្ចប់នេះមាន ៣ រសជាតិគឺ ហឹរតិច ហឹរល្មម និងហឹរខ្លាំង
ក្នុងបរិមាណល្មមបរិភោគម្នាក់ឯង ដោយក្នុងមួយកញ្ចប់មានតម្លៃ ៨០ បាត ឬប្រហែល ៩,០០០ រៀល។
បុកល្ហុងកញ្ចប់នេះគឺមានរសជាតិឆ្ងាញ់ខ្លាំង និងមានសភាពនៅស្រស់ដូចទើបតែបុកភ្លាមៗអញ្ចឹង
លោកតុកបានបង្ហើបប្រាប់ទៀតថាលោកមានគម្រោងនាំចេញបុកល្ហុងកញ្ចប់នេះទៅលក់ដល់ក្រៅប្រទេសជាងលក់ក្នុងប្រទេសថៃ
ខណៈដែលការគាំទ្រក្នុងស្រុកកាន់តែមានកើនឡើងពីមួយថ្ងៃទៅមួយថ្ងៃ។
មួយរយៈក្រោយនេះមានក្រុមហ៊ុនមួយបានមកទាក់ទងចង់ទិញ Brand name របស់លោក
តែលោកបានបញ្ចាក់ថាវាកំពុងស្ថិតក្នុងជំហ៊ានចរចានៅឡើយ។
ចំណាំ៖ បុកល្ហុងកញ្ចប់នេះមិនទាន់មានលក់ក្នុងទីផ្សារប្រទេសកម្ពុជានៅឡើយទេ!
ប្រភព៖ sentangsedtee
No comments:
Post a Comment